مصاحبه آرشیو خبر ها
کاپیـتان بوفون و امیدواری همیشگی به پیرلو

کاپیـتان بوفون و امیدواری همیشگی به پیرلو

جیانلوییجی بوفون در مصاحبه با اسکای اسپورت در مورد پیروزی دشـوار یوونتوس در برابر جنوا ، ضربه آزاد زیبای پیرلو در دقایق آخر و همچنین مهار پنالتی گفـت .

" هیچان زیادی حول پیروزی برابر جنوا وجود دارد ، چون صادقانه ، ما امید زیادی به پیروزی نداشتیم ."

" وقتی پیرلو پشت ضربه ی آزاد ایستاد من امیدوار به گل شدن آن بودم ؟ قطعا بله . وقتی توپ در اختیار پیرلو است ، همه ی ما امیدوار هستیم ، حتی اگر او در محوطه ی جریمه ی خودی باشد . او از آن دست بازیکنانی است که می تواند نتیجه ی بازی را رقم بزند ."

" ما به این پیروزی می بالیم و امیدواریم که کادر تیم و هواداران نیز از این نتیجه خوشحال باشند . چون ما تیمی هستیم که می دانیم تحت فشار چگونه عمل کنیم و از خود ایستادگی نشان دهیم ."

آ یا این آجر دیگری در بنا ساختن قهرمانی بود ؟

" من می گویم بیش از یک آجر !"

بوفون می گوید که از اینکه جیلاردینو تعویض شد و پشت ضربه ی پنالتی نایستاد احساس آرامش کرد .

" من در ابتدا فکر می کردم که جیلاردینو پشت ضربه بایستد ، هیچکس نمی تواند پیش بینی کند که او چطور پنالتی خود را خواهد زد ، و در این صورت من دچار مشکل می شدم . اما خوشبختانه پشت توپ بازیکن دیگری قرار گرفت ."

بوفون در این دیدار با رکورد 476 بازی دینو زوف در پیراهن یوونتوس برابری کرد ...

" این افتخار بزرگی است که حالا من در کنار دینو زوف افسانه ای قرار گرفته ام و در این رابطه حس عجیبی دارم . این رکورد به من اثبات می کند که به چه نقطه ای از بازیگری خود رسیده ام و این باعث خوشحالی است . اما در سوی دیگر من احساس ضعف نیز می کنم . چون همچنان به قدرتی نرسیده ام که با زوف مقایسه شوم ."

او در رابطه با مهار موقعیت تک به تک برتولوچی گفت : "من همیشه در موقعیت های تک به تک ، تا جایی که امکان داشته باشد روی پاهایم می ایستم ، در نتیجه برای حریف شرایط را دشوار می کنم . در این مصاف تک به تک نیز من این گونه عمل کردم و با تحت فشار قرار دادن بازیکن حریف ، باعث شدم که وی ضربه را به جایی بزند که من حضور داشتم ."

" تیم ترجمه انجمن یوونتوس "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: